HANDELSBETINGELSER

1. Prisgarantien dækker kun forsinkelser som er mit ansvar

Sådanne forsinkelser kan være tid til research, afprøvning af forskellige alternativer og fejl-retning på installationer jeg har lavet. 

Prisgarantien dækker derfor IKKE

  • Hvad du har (fået) lavet af skræddersyede justeringer til WordPress i PHP og CSS-kode
  • Hvad du har installeret af Plugins som ikke er opdaterede eller forkert indstillede, og som derfor forstyrrer arbejdet
  • Temaer som er kodet fra bunden og ikke fra et af de officielle markeder eller WordPress.org

Men det kan også være andre problematikker ved dit site eller din server – som ikke er mit ansvar – og som jeg opdager undervejs.

Du vil altid få besked inden jeg så begiver mig ud i at løse disse problemer, så du kan tage stilling til om du vil betale for det.

2. Klippekort gælder et år

Der er ingen retur-ret på ubrugte timer. Dvs. klip skal være brugt senest 1 år fra fakturadato.

3. Du går i dialog hvis du er i tvivl, skuffet eller uenig 

Det kan føre til en afbrydelse af samarbejdet, hvis jeg oplever at du ikke vil indgå i en dialog om at løse de problemer der altid kan risikere at opstå i projekter, hvor mennesker skal arbejde sammen. Især hvis du kræver et bestemt resultat uden at forholde dig til min forklaring på hvorfor du ikke kan få det (f.eks. “jeg vil være nr. 1 på Google” vs. “det kan du kun komme hvis du laver en blog med så og så meget indhold”).

4. Du tager ansvar for din egen orden

Du sørger for at alt hvad jeg skal bruge til at udføre arbejdet, f.eks. billeder og passwords, er ordnet så jeg let kan finde og bruge dem – og ikke skal fakturere ekstra tid for at få fat på dem!

5. Fakturaer forudbetales altid

Faktura fremsendes per mail i PDF-format når opgaven er aftalt og betales senest efter 7 hverdage.

Hvis du gerne vil afprøve min service med minimal risiko, så anbefaler jeg at du køber et par Vita-timer til nedsat pris og hvor du donerer pengene til et godt formål.

6. Du har ansvaret for at dine Plugins, dit Tema og alt i WordPress er opdateret

Du har ansvaret for at alt ved dit website fungerer inden arbejdet, uden fejlmeldinger – med mindre det er en del af arbejdet at løse disse.

I modsat fald vil jeg normalt lægge mindst 1 times arbejde til for at udføre disse opdateringer – uden yderligere varsel. Jeg kan nemlig ikke sikre kvaliteten af andet arbejde, hvis ikke alt er opdateret.

Og det vil også kræve at jeg bruger tid på at tage en backup af dit site, for at sikre det, hvis nogle af opdateringerne af en eller anden grund ikke virker.

7. Du har ansvaret for at slette eller ændre alle udleverede koder

Jeg sletter normalt koder og logins på min egen computer, men uanset hvad skal du selv gøre dette efter endt arbejde, for at øge sikkerheden.

Dette er udelukkende dit ansvar.

8. Der besvares kun emails og telefon man-fre 10-14

Min kontortid gælder såfremt jeg er på mit kontor, og ikke f.eks. afholder workshop en hel dag. Så du kan ikke forvente svar samme dag, med mindre vi aftaler andet i et individuelt kundeforløb, eller fordi jeg af andre årsager vælger ekstraordinært at fravige denne tid.

9. Alle priser på vita-via.dk er eksklusive moms.

Så ja, du skal betale moms.

10. Handelsbetingelserne kan opdateres uden forudgående varsel

Ja, men dog ikke så de ændrer på en allerede indgået aftale.

11. Dine persondata behandles i henhold til Vita Vias datapolitik

… som er beskrevet her.

12. Timeforbrug kontrolleres sådan: 

Der udarbejdes og ajourføres en LOG (i et Google Spread Sheet) til alle på forhånd aftalte arbejdsopgaver/projekter 

I denne LOG registreres timeforbrug og opgaver på følgende vis:

  1. Du angiver hvilke opgaver du ønsker løst og ønsket deadline
  2. Estimeret timeforbrug til opgaver angives af mig 
  3. Arbejdet udføres af mig
  4. Timeforbrug logges af mig
  5. Arbejdet registreres som fuldført af mig

Via LOG kan vi se hvor lang tid det f.eks. tager at lave en given opgave i lige præcis din kontekst – dvs. ift. lige præcis dine ønsker, din WordPress installations setup, dit Temas muligheder og begrænsninger osv. 

Det gør det lettere for os begge løbende at vurdere om timeforbruget er rimeligt ift. hvad budgettet er for dig og indtægterne er for mig.

Eventuelle signifikante afvigelser i timeforbrug registreres til brug for nye estimater af samme opgave.

Ønskede opgaver som ikke er angivet af dig i LOG’en har jeg ikke ansvaret for.

sidst opdateret 10. maj 2019