Fokus og Elementor skabelonbygger

Del på facebook
Del på twitter
Del på linkedin
Del på email

I den fjerde video i min serie om Elementor Page Builder – ser vi på vigtigheden af at bevare fokus når man har en skabelonbygger til rådighed som kan (næsten) alt.

Hovedpunkter 

Fokus er den vigtigste del af en hver strategi – punktum

Fokus handler om at svare på spørgsmålet: Hvem er dit site til for – og hvad skal de gøre når de er der?

Derefter skal du så kritisk se på om det faktisk er let for dem at gøre det du vil have.

Hvis det ikke er skyldes det typisk at du har overlæsset sitet med grafik eller tekst som du selv synes er lækkert eller funktionelt, men som brugerne rent faktisk bliver forvirrede af. Eller måske ikke kan lide.

Elementors skabelonbygger kan (næsten alt) og gør stort set et nyt Tema overflødigt. Du har kun brug for et standard-Tema fordi WordPress ikke kan vise noget uden at det går igennem et Tema.

Men netop dette slaraffenland af valgmuligheder stiller også krav til dig om at bevare fokus.

Relateret læsning

Du kan med fordel også læse det her blog-indlæg:

Sådan undgår du et Frankenstein-website

Detaljerede guider

Hvis du lige er startet med Elementor

Introduktion til Elementor Theme builder (skabelonbygger)

(Bemærk: Alle disse links er på engelsk.)

*

Gå ikke glip af en video!

Du kan skrive dig på min mailingliste og få en mail når der er mindst 3-4 nye videoer (og ret til et gratis website-tjek, hvis det har interesse!  😉 )

Vi kommer undervejs også ind på hvordan alle mulige andre aspekter af WordPress og WooCommerce håndteres – fra strategi og planlægning til SEO.

Serien er planlagt til at vare minimum året ud.

Find artikel