skip to Main Content

Stil mig spørgsmål om WordPress … GRATIS

... eller om Woocommerce ... eller om virksomhed ... eller ... ???

Hvordan?

Send mig en email.

Betingelser?

Kun én: Du skal være skrevet på min mailingliste: 

Koster det virkelig ikke noget at få hjælp?

Nej, det er gratis, at få hjælp af mig til dit website/din shop, hvis bare jeg får lov til evt. at lave en instruktionsvideo om det problem jeg har løst for dig og lægge ud på Vita-Via.dk

Men du svarer jo af og til på folks spørgsmål i f.eks. Iværksætter-gruppen på Facebook?

Jeg svarer IKKE på spørgsmål om hvordan man løser noget i folks egne websites/shops kommentarfelter på YouTube, på Facebook eller i andre forummer på nettet, med mindre jeg selv vælger det.  

Så du kan ikke bare skrive og spørge om hvordan du løser et specifikt problem på dit site/i din shop i en eller anden Facebook-gruppe (heller ikke min kursusgruppe) og tagge mig og så forvente jeg svarer.

Hvad kan jeg få hjælp til?

Enkeltstående, konkrete problemstillinger – f.eks. hvilket Plugin du skal bruge, hvordan du laver CSS for at få alle fonte et nummer mindre, hvordan du anvender en bestemt funktion i dit Tema, hvad du skal gøre for at indstallere en betalingsløsning i din webshop, osv.

Hvad kan du ikke få hjælp til?

Omfattende service og eftersyn – f.eks. ‘gennemgå hele min webshop for fejl’.

Hvor hurtigt kan jeg forvente at få svar?

Ofte samme dag, men det kommer lidt an på hvor travlt jeg har. Som regel i løbet af 2-3 dage og i sjældne tilfælde i løbet af en uge.

Prioriterer du i de spørgsmål du får?

Nej, det er først til mølle-princippet der gælder. De eneste personer jeg vil prioritere højere end jer på min mailingliste er – selvfølgelig – betalende klienter.

Hvor tit kan jeg bruge min ret til at få hjælp?

Så tit som jeg har tid og lyst. Så du kan risikere i perioder jeg siger nej, eller udsætter hjælpen i flere uger indtil jeg har tid.

Hvad får jeg som kunde – som jeg ikke kan få på mailinglisten?

Det burde vel næsten være overflødigt at sige, indeholder  betalt hjælp MEGET MERE end du kan forvente at jeg hjælper dig med gratis som medlem af min mailingliste.

Intet af det kan selvsagt matche et sporadisk email-svar om dette eller hint. Så hvis du har brug for seriøs hjælp, så overvej seriøst at købe den istedet for at spamme min mailboks hver anden dag.

Læs mere her.

Men skal jeg købe noget af dig for at vedblive at være medlem af mailinglisten?

Nej. Medlemsskab af mailinglisten er fuldstændig uforpligtende.

Hvornår kan jeg melde mig fra mailinglisten?

Du kan melde dig fra når som helst du ønsker det ved at klikke på “Unsubscribe”-linket nederst i en af de mails du har fået fra listen

Er min email-adresse sikker hos dig?

Ja. Din mailadresse vil ALDRIG blive delt med andre.

Jeg har brug for mere hjælp – hurtigt!

Overvej at købe en konsulenttime eller et klippekort – se her hvordan.

Jeg har meldt mig et kursus – hvad kan jeg få hjælp til?

Du kan få hjælp til spm. ifbm. kurset, og kun i den periode kurset løber. Og det kan du også selv om du ikke er med på mailinglisten, selv sagt. Men – kun mens kurset løber! Du skal være medlem af Facebook-gruppen for at stille spm. til kurset.

Back To Top