skip to Main Content

Få gratis hjælp til dit website

FAQ

Opdateret 27.9.2017

Hvordan får jeg hjælp til lige netop et problem med mit website?

Send mig en email på

Betingelsen er at du er skrevet op på min mailingliste:

Koster det virkelig ikke noget at få hjælp?

Nej, det er gratis, at få hjælp af mig til dit website/din shop, hvis bare jeg får lov at lave en instruktionsvideo om det problem jeg har løst for dig og lægge ud på Vita-Via.dk

Men du svarer jo af og til på folks spørgsmål i f.eks. Iværksætter-gruppen på Facebook?

Jeg svarer IKKE på spørgsmål om hvordan man løser noget i folks egne websites/shops kommentarfelter på YouTube, på Facebook eller i andre forummer på nettet, med mindre jeg selv vælger det.  

Så du kan ikke bare skrive og spørge om hvordan du løser et specifikt problem på dit site/i din shop i en eller anden Facebook-gruppe (heller ikke min kursusgruppe) og tagge mig og så forvente jeg svarer.

Hvad kan jeg få hjælp til?

Enkeltstående, konkrete problemstillinger – f.eks. hvilket Plugin du skal bruge, hvordan du laver CSS for at få alle fonte et nummer mindre, hvordan du anvender en bestemt funktion i dit Tema, hvad du skal gøre for at indstallere en betalingsløsning i din webshop, osv.

Hvad kan du ikke få hjælp til?

Omfattende service og eftersyn – f.eks. ‘gennemgå hele min webshop for fejl’.

Hvor hurtigt kan jeg forvente at få svar?

Ofte samme dag, men det kommer lidt an på hvor travlt jeg har. Som regel i løbet af 2-3 dage og i sjældne tilfælde i løbet af en uge.

Prioriterer du i de spørgsmål du får?

Nej, det er først til mølle-princippet der gælder. De eneste personer jeg vil prioritere højere end jer på min mailingliste er – selvfølgelig – betalende klienter.

Hvor tit kan jeg bruge min ret til at få hjælp?

Så tit som jeg har tid og lyst. Så du kan risikere i perioder jeg siger nej, eller udsætter hjælpen i flere uger indtil jeg har tid.

Hvad får jeg som kunde – som jeg ikke kan få på mailinglisten?

Udover at jeg løser problemer du ikke selv kan løse eller har tid til, så får du også skræddersyet coaching på alt det stof du har brug for – hvis du ønsker det. Dvs. inklusive i min timepris er der både

  • decideret webdesign-arbejde som jeg skal lave for dig
  • + video-coaching, mail-coaching eller Skype/telefon-coaching, alt efter ønske.

Det kan hurtigt blive til mange videoer, mails og/eller telefon-samtaler, alt efter hvor mange ting jeg laver på dit site som du også gerne selv gerne vil kunne arbejde videre med (f.eks. bruge et bestemt Tema).  Det vil også blive lavet så hurtigt som muligt, fordi du er betalende kunde.

Så denne type hjælp – betalt hjælp – indeholder MEGET udover hvad du kan forvente at jeg hjælper dig med gratis som medlem af min mailingliste.

Skal jeg købe noget af dig efter nogen tid for at vedblive at være medlem af nyhedslisten?

Nej. Medlemsskab af nyhedstjenesten er fuldstændig uforpligtende.

Hvornår kan jeg melde mig fra nyhedstjenesten?

Du kan melde dig fra når som helst du ønsker det ved at klikke på “Unsubscribe”-linket nederst i en af de mails du har fået fra listen

Er min email-adresse sikker hos dig?

Ja. Din mailadresse vil ALDRIG blive delt med andre.

Jeg har brug for mere hjælp – hurtigt!

Overvej at købe en konsulenttime eller et klippekort – se her hvordan.

Jeg har meldt mig et kursus – hvad kan jeg få hjælp til?

Du kan få hjælp til spm. ifbm. kurset, og kun i den periode kurset løber. Og det kan du også selv om du ikke er med på mailinglisten, selv sagt. Men – kun mens kurset løber! Du skal være medlem af Facebook-gruppen for at stille spm. til kurset.

Back To Top